منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 25
بازدید دیروز : 9
بازدید هفته : 197
بازدید ماه : 217
بازدید کل : 42462
تعداد مطالب : 62
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 62
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 25
:: باردید دیروز : 9
:: بازدید هفته : 197
:: بازدید ماه : 217
:: بازدید سال : 580
:: بازدید کلی : 42462
نویسنده : سيد
شنبه 30 آذر 1392

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در گفتگو با مهر، با بیان اینکه وجود پزشک متخصص در شهرستان ها ضروری است، افزود: مراجعه کم مردم به پزشکان متخصص در مناطق محروم دال بر نبود بیماری نیست بلکه دلیل آن نبود توان پرداخت هزینه های درمان است.

دکتر هاشمزهی عدم مراجعه مردم به متخصص و درصد پایین اشغال تخت را چیزی جز نبود توان در پرداخت هزینه ها ندانست و اظهار داشت: چه بسا مردمی که مریض می شوند اما توان پرداخت حتی ویزیت را ندارند چه برسد به هزینه های بستری در بیمارستان لذا این امر سبب شده تا در منزل بستری و دست به دامن طبابت های غیرپزشکی شوند که خود خطرات بعدی را به همراه دارد.

 

وی با اشاره به کار توزیع نیروهای متخصص در ماه های مهر و آبان برای بیمارستان های سراسر کشور، ادامه داد: بیمارستان های مناطق محروم نیازمند توجه ویژه دولت از نظر بهداشت و درمان هستند.

بیمارستان های افتتاح شده خراسان جنوبی عملا غیرفعالند/سیاست های تشویقی در مناطق محروم پررنگ شود

نائب رئیس کمیسیون بهداشت مجلس شورای ایلامی با بیان این مطلب که بخش خصوصی رغبتی برای حضور در مناطق محروم ندارد، گفت: سرمایه گذاری ها بیشتر در مناطقی بکارگیری می شود تا اصل سرمایه از بین نرود لذا دولت می تواند با سیاست های تشویقی خود زمینه حضور بخش خصوصی را در مناطق محروم پررنگ تر کند.

دکتر هاشمزهی افزود: متاسفانه دولت قبل بنا را بر پاسخ مثبت به درخواست های مردمی داشت که این امر سبب شد بدون تامین نیروی متخصص در سه شهرستان سربیشه، سرایان و درمیان بیمارستان بدون نیرو افتتاح شود اما عملا غیرفعال بماند.

نبود اعتبارات مسبب اضافه کاری های اجباری نه اختیاری پرستاران

دکترهاشمزهی در پاسخ به اینکه اضافه کاری اجباری پرستاران با توجه به وجود پرستاران فارغ التحصیل جویای کار برای چیست، اظهار داشت: محدودیت اعتبارات و نداشتن مجوز برای جذب نیروی جدید سبب می شود تا از پرسنل موجود در قالب اضافه کار استفاده شود که این امر برای پرستاران از سر اجبار است نه اختیار.

وی پیشرفت فیزیکی بیمارستان امام رضا(ع) بیرجند را نیز طی سال های گذشته خوب ارزیابی کرد و ادامه داد: بیمارستان تاکنون ۸۰ درصد پیشرفت داشته و تکمیل شده اما تنها احداث فیزیکی ملاک نیست و شاید مشکل اعتبارات گریبان گیر تکمیل تجهیزات نیز شود و این امر چند سالی به طول بیانجامد.

دکتر هاشمزهی با بیان اینکه در برخی شهرستان ها تخت های بستری بیش از نیاز بیمار است، افزود: با راه اندازی بیمارستان های در دست احداث تعداد تخت های بستری استان از استاندارد کشوری فراتر می رود.


:: بازدید از این مطلب : 455
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : سيد
شنبه 30 آذر 1392

دکتر مراد هاشم زهی عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار گروه سلامت خبرگزاری دانا(داناخبر)، با توجه به لایحه بودجه سال ۹۳ حوزه سلامت گفت: متاسفانه در این لایحه برای برخی از دانشگاه های علوم پزشکی بودجه کاهش بسیار منفی و برای برخی دیگر رشد بسیار مثبت داشته است که در این میان بیشترین ظلم در حق دانشگاه های مناطق محروم شده است.

نماینده مردم سربیشه و نهبدان با اشاره به بازدید مقام معظم رهبری از مناطق سربیشه و نهبدان طی سال ها اخیر و فرمایشات ایشان گفت: رهبر معظم معظم رهبری طی دیدار خود اعلام کردند باید محرومیت زادیی شود و این مناطق را بیشتر مورد توجه قرار داد اما متاسفانه لایجه بودجه سال ۹۳ هیچ توجهی به این فرمایش نداشته است.

دولت تدبیر و امید در لایحه بودجه ۹۳ نهایت بی تدبیری را انجام داد

این نماینده مجلس نهم با بیان اینکه برنامه بودجه تعیین شده مغایر با اهداف و سیاست های نظام جمهوری اسلامی ایران است عنوان کرد: دکتر روحانی رییس جمهوری و تمام دولتمردان وی با دولت قبلی مخالف بودند و هیچ یک از سیاست های آن را قبول نداشتند اما متاسفانه این دولت با شعار تدبیر و امید بر سر کار آمد با برنامه بودجه تدوین شده نهایت بی تدبیری را انجام داده است.

وی افزود: در بسیاری از قسمت ها و پروژه ها دقیقا همانند بودجه سال های قبل پیش بینی شده است به گونه ای که می توان گفت برنامه بودجه، کپی شده دولت قبل است و استراتژی دکتر محمود احمدی نژاد را ادامه می دهند.

سلامت باید هم پای امنیت باشد

نماینده مردم سربیشه و نهبدان در بخش دیگری از سخنانش با اعتراض به بودجه در نظر گرفته شده برای حوزه سلامت کشور گفت: دولت باید اولویت حوزه سلامت را هم پای اولویت امنیت قرار دهد و برای محرومیت زدایی تلاش کند زیرا با ادامه این روند مناطق برخوردار، برخوردارتر و مناطق محروم  محروم تر می شوند.

دکتر هاشم زهی در پایان خاطر نشان کرد: تمام نمایندگان مناطق محروم نسبت به برنامه بودجه سال ۹۳ اعتراض دارند.


:: بازدید از این مطلب : 212
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : سيد
شنبه 23 آذر 1392

 روز پنجشنبه وجمعه هفته گذشته(21-22آذر ماه)دکتر هاشمزهی  در راستای بررسی مشکلات و دیدار با مردم حوزه انتخابیه - ضمن دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر مود وشرکت در نماز جمعه شهرستان سربیشه و ایراد سخنرانی-با اهالی روستاهای هریوند-پخت- شورستان وسلم آباد دیدارنمود.اهالی روستاهای مذکور ضمن ابراز خرسندی از حضور نماینده در جمعشان در نشستی صمیمی به بیان خواسته ها و مشکلاتشان پرداختند . دکتر هاشمزهی نیز ضمن ابراز ارادت به اهالی به خواسته های تک تک آنها گوش فرا داده و ضمن توصیه وتاکیدبه مسئولین اجرایی همراه، خواستار رفع مشکلات مطرح شده گردیدند و مقرر شد پیگیری های لازم در راستای تحقق خواسته های مردم صورت پذیرد


:: بازدید از این مطلب : 401
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : سيد
یک شنبه 17 آذر 1392

برخی از طرح ها و لایحه های امضاء شده توسط دکتر هاشم زهی در مجلس شورای اسلامی

 

 

 

۱۹ طرح / لایحه امضا شده توسط “دكتر مراد هاشم زهی”


:: بازدید از این مطلب : 240
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : سيد
یک شنبه 17 آذر 1392


:: بازدید از این مطلب : 286
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : سيد
دو شنبه 4 آذر 1392

 

 فشار افکار عمومی به سردمداران برای پذیرش پیشرفت های هسته ای

نماینده مردم سربیشه در مجلس شورای اسلامی گفت: افکار آزاد دنیا به سردمداران خود فشار می آورند تا رسیدن تمام جوامع به پیشرفت های هسته ای را بپذیرند.

دكتر هاشم زهی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در بیرجند، رسیدن به حقوق هسته ای را یکی از حقوق مسلم ایران دانست و اظهار داشت: کشور ما سال ها است که به دنبال رسیدن به حق خود است.
وی با بیان این که در راه رسیدن به حق هسته ای شهدای زیادی را تقدیم کرده ایم، ادامه داد: باید در این توافق نامه به صراحت به این مسائل توجه شود.
انرژی هسته ای در حد غنی سازی مد نظر است
نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی افزود: تلاش متخصصان جوان و ملت ایران در راستای استفاده صلح آمیز از انرژی هسته ای بوده است.
دكترهاشم زهی با بیان این که سانتیوژهایی را در نیروگاه های هسته ای داریم، گفت: این نیروگاه ها به سوخت هسته ای نیاز داشته و نباید جلوی آن گرفته شود.
وی با بیان این که حق استفاده از انرژی هسته ای در حد غنی سازی مد نظر ایران بوده است، اذعان داشت: این امر به سبب پایداری ملت ایران، همگامی دولتمردان و رهنمودهای مقام معظم رهبری به نتیجه رسیده است.
ایران طرفدار حق است نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی با بیان این که ملت ایران از نظر علمی توانایی استفاده از انرژی هسته ای را دارند، متذکر شد: در راه رسیدن به دستاوردهای هسته ای نیاز به اجازه از آمریکا و رژیم اشغالگر قدس وجود ندارد.
دكترهاشم زهی با بیان این که ملت ایران طرفدار حق است، یادآور شد: هیئت ایرانی با منطق سر میز مذاکرات حاضر شده است.
وی با بیان این که جامعه جهانی نمی خواهد هیچ جامعه ای از استفاده صلح آمیز از این تکنولوژی محروم باشد، تصریح کرد:  افکار آزاد دنیا به سردمداران خود فشار می آورند تا رسیدن تمام جوامع به پیشرفت های هسته ای را بپذیرند.
در آغاز کار مذاکرات هسته ای هستیم
نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی با بیان این که اگر مذاکرات 1+5  به نتایج خوبی برسد تمامی ملت های دنیا از انرژی هسته ای و منافع آن بهره مند می شوند.
دكترهاشم زهی با بیان این که در مذاکرات هسته ای ما هنوز در آغاز کار هستیم، ادامه داد: هیئت دیپلماسی با هوشیاری این کار را دنبال می کند.
وی خاطرنشان کرد: ملت ایران باید بیدار بوده و پشتیبان هیئت دیپلماسی باشند.


:: بازدید از این مطلب : 243
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : سيد
دو شنبه 4 آذر 1392

برابر پيگيريهاي صورت گرفته توسط دكتر هاشمزهي،مديران ارشد يك شركت بين المللي سرمايه گذار در حوزه معادن به شهرستان سربيشه سفر  وبا مسئولين ذيربط در راستاي تعامل و بررسي پتانسيل هاي معدني منطقه  ديدار و گفت و گو نمودند.مشار اليهم اعلام آمادگي نموده  وابراز داشته در زمينه تهيه و تامين ماشين آلات  فرآوري و استخراج منابع معدني از هيچ كوششي فروگذار نخواهند بود و مشكل مالي در راستاي تامين ماشين آلات نخواهند داشت.


:: بازدید از این مطلب : 268
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : سيد
دو شنبه 4 آذر 1392

در راستاي  بررسي مشكلات مردم ، نماينده مردم شريف شهرستان در مجلس شوراي اسلامي، با همراهي  مسئولين و روساي ادارات و نهادهاي دولتي، از روستاهاي گزدز و كسراب(بخش مركزي) و نوكند وحاجي آباد(بخش مود) بازديد و از نزديك در جريان مشكلات و خواسته هاي مردم قرار گرفتند.در اين دهگردشي كه با حضور نماينده مردم انجام شد . شوراهاي اسلامي به نمايندگي از مردم مشكلات را منعكس و مسئولين ذيربط با توجيه و قول مساعد بر حل مشكلات مطروحه به خواسته هاي معنونه پاسخگو بودند

 

بازديد دكتر هاشمزهي از روستاي كسراب


:: بازدید از این مطلب : 2694
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم شریف شهرستانهای سربیشه و نهبندان در مجلس شورای اسلامی-تلفن تماس09158638574
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دفترارتباطات مردمي نماينده مردم شريف سربيشه ونهبندان در مجلس و آدرس daftarenamayanda.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.