منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 9
بازدید هفته : 185
بازدید ماه : 205
بازدید کل : 42450
تعداد مطالب : 62
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 62
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 13
:: باردید دیروز : 9
:: بازدید هفته : 185
:: بازدید ماه : 205
:: بازدید سال : 568
:: بازدید کلی : 42450
نویسنده : سيد
چهار شنبه 30 بهمن 1392

عصر روز گذشته مراسم یادبود درگذشت بزرگ خاندان هاشمزهی " مرحوم حاج محمد برات هاشمزهی " به میزبانی فرزندان این پدر شهید جاوید اثر ( دکتر مراد هاشمزهی نماینده ی مردم شهرستانهای نهبندان و سربیشه و دکتر نوروز هاشمزهی از فرماندهان سپاه پاسداران دردوران 8 سال دفاع مقدس ) در مسجد الا قصی تهران برگزار شد .
 
به گزارش سوغات نیوز این مراسم علاوه بر اینکه مورد استقبال هم استانیهای مقیم تهران نیز قرار گرفت ؛ تعدادی از فعالان و مسئولان صاحب نام از سلایق مختلف سیاسی ؛ اجتماعی ؛ فرهنگی و نخبگان کشوری نیزبرای عرض تسلیت به خاندان هاشمزهی   شرکت داشتند .
 
آیت الله رئیسی معاون اول قوه ی قضاییه و نماینده ی مردم شریف استان خراسان جنوبی درمجلس خبرگان رهبری ؛ دکتر فدا حسین مالکی سفیر سابق ج . ا . ا  در کشور افغانستان ؛ خانم دکتر فائزه ی هاشمی فرزند آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام ؛ حجه الا سلام والمسلمین ابراهیمی نماینده ی سابق مردم بیرجند و

درمیان  در مجلس شورای اسلامی و همچنین نماینده ی ولی فقیه در امور مساجد ؛ تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی نقاط مختلف کشور و همچنین دکتر شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی ؛ جمعی از سرداران و فرماندهان سپاه ؛ نمایندگان ادوار    

گذشته ی مجلس شورای اسلامی  از جمله غلامعلی عابدی و سید محمد صادق نیرومند , هدایت الله جمالی پور فرماندار شهر ری ؛ جمعی از طلاب و روحانیون نهبندانی مقیم تهران  ؛ اعراب نهبندانی مقیم تهران ؛ دکتر بیابانگرد و مهندس قاسمی ؛ از جمله ی افراد شرکت کننده در این مراسم بودند .


:: بازدید از این مطلب : 1915
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : سيد
چهار شنبه 30 بهمن 1392

دکتر مراد هاشمزهی نماینده مردم شهرستانهای نهبندان و سربیشه  و خانواده شهید جاوید اثر  "هاشمزهی " طی پیامی مشترک از اقشار مختلف مردم استان خصوصا شخصیتهای  سیاسی ؛ فرهنگی  و سایر گروهها و کسانی که پس از درگذشت پدر شهید جاوید اثر "عید محمد هاشمزهی "  و بزرگ خاندان "هاشمزهی " با حضور در مراسم یا بصورت تماس تلفنی و ارسال پیام با نامبردگان وبازماندگان متوفی ابراز همدردی نموده اند تقدیر و تشکر نمود.

در این پیام که جهت انتشار در اختیار پایگاه  اطلاع رسانی سوغات  قرار گرفته ، آمده است :

من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق

اینک که دست طبیعت، بهار زندگی ما را به برگ ریزان خزان بدل کرد و گل سر سبد زندگی ما رابه دیار باقی برد و روح بلند پدری  مهربان، خیر و عاشق پاکباخته اهل بیت (ع) مرحوم مغفور شادروان " کربلایی محمد برات هاشمزهی " را با خود به پرواز در آورد و به ملکوت اعلی فرستاد و همه را در ماتم و سوک ابدی نشاند، به حکم ادب و حق شناسی،

 بدینوسیله از کلیه ؛ دوستان و آشنایان،همکاران و هموطنان عزیز، بویژه همشهریان و همتباران گرانقدر و همچنین استاندار محترم ؛ امامان جمعه ی شهرستانهای نهبندان و سربیشه , فرمانداران بیرجند , نهبندان و سربیشه  , مدیران اجرایی و اعضای شورای اداری استان و شهرستانهای نهبندان و سربیشه ؛ اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستای نهبندان؛ سربیشه و مود ؛ اهل تسنن استان و طائفه ی هاشمزهی و

قبایل نوک آبا د شهرستان خاش استان سیستان و بلوچستان که در مراسم تشییع و ترحیم عزیزسفرکرده ، پدر گرامی مان، بزرگ خاندان  هاشمزهی ، مرحوم " کربلایی  محمد برات هاشمزهی " پدر شهید مفقود اثر عید محمد هاشمزهی حضور بهم رسانیده وبازماندگان را در تحمل این مصیبت یاری بخشیدند و یا با تلفن، پیامک، نمابر، ارسال اعلامیه، ایمیل، پارچه نوشته، درج آگهی در مطبوعات ی  ما را مورد تفقد خویش قرار داده و ابراز همدردی نموده اند صمیمانه قدردانی نموده و از خداوند متعال مسئلت می نمایم توفیق خدمتگزاری در مجالس شادی آن عزیزان را برای اینجانبان فراهم نماید .

همچنین نظر به این که به علت تالمات روحی فراوان و کثرت بزرگواران، قادر به قدردانی حضوری و تلفنی نشده ام، یک بار دیگر دست همه شما را می فشارم و می بوسم و دست دعا به امید اجابت به درگاه خداوند بزرگ بلند می کنم و سلامتیو بهروزی همه شما را از درگاه خداوند متعال مسئلت داریم .


:: بازدید از این مطلب : 546
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : سيد
جمعه 25 بهمن 1392

دکتر هاشم‌زهی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری خانه ملت،‌ ضمن تبریک به مناسبت دهه یوم‌الله و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی،‌ افزود: خوشحالم که همه آحاد مردم جامعه به ویژه مردم استان خراسان جنوبی با حضور پرشور خود، در راهپیمای ۲۲ بهمن‌ماه حضور داشتند.

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی،‌ادامه داد: بدون‌شک مردم استان خراسان جنوبی هر ساله  با مشت‌های گره‌ کرده بر علیه استکبار و دسیسه‌های رژیم صیهونیستی در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه حضور یافتند.
این نماینده مردم در مجلس نهم، با اشاره به تهدیدات آمریکایی‌ها مبنی بر اینکه گزینه نظامی روی میز خواهد بود،‌ تاکید کرد: آمریکا می‌داند که با هیچ قدرت نظامی نمی‌تواند ملت ایران را به زانو درآورد و تاکنون نیز تمام نقشه‌های دشمنان نقش برآب شده است.
نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، یادآور شد: تهدیدات آمریکا مبنی بر روی میز بودن گزینه نظامی، نوعی بلوف سیاسی است که همواره بی‌نتیجه باقی مانده است.
رئیس مجمع نمایندگان استان خراسان جنوبی مجلس شورای اسلامی،‌ گفت: به طور حتم مقامات مسئول کشورمان با عزیمی راسخ و تکیه بر آیات نورانی قرآن کریم در مقابل همه تهدیدها خود را تجحیز کرده و با هدایت مقام معظم رهبری و پشتوانه جامعه اسلامی، آمریکایی‌ها و دشمنان اسلام را از یاوه‌گویی ناامید خواهند کرد.

:: بازدید از این مطلب : 236
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : سيد
چهار شنبه 23 بهمن 1392
رئیس مجمع نمایندگان استان خراسان جنوبی مجلس، ضمن دعوت مردم به ویژه استان خراسان جنوبی در راهپیمایی 22 بهمن‌ماه،‌ با بیان اینکه آمریکا با هیچ قدرت نظامی نمی‌تواند ملت ایران را به زانو درآورد،‌ گفت: تهدیدات آمریکا مبنی بر روی میز بودن گزینه نظامی، نوعی بلوف سیاسی است که همواره بی‌نتیجه باقی مانده است.

مراد هاشم‌زهی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری خانه ملت،‌ ضمن تبریک به مناسبت دهه یوم‌الله و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی،‌ افزود: از همه آحاد مردم جامعه به ویژه مردم استان خراسان جنوبی می‌خواهم تا پرشور تر از هرسال در راهپیمایی 22 بهمن‌ماه حضور چشمگیری داشته باشند.

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی،‌ادامه داد: بدون‌شک مردم استان خراسان جنوبی هر ساله  با مشت‌های گره‌ کرده بر علیه استکبار و دسیسه‌های رژیم صیهونیستی در راهپیمایی 22 بهمن ماه حضور می‌یابند و امسال نیز از همه مردم به ویژه مردم استان خراسان جنوبی درخواست دارم تا پرقدرت‌تر از قبل در صحنه راهپیمایی 22 بهمن حضور یابند.

این نماینده مردم در مجلس نهم، با اشاره به تهدیدات آمریکایی‌ها مبنی بر اینکه گزینه نظامی روی میز خواهد بود،‌ تاکید کرد: آمریکا می‌داند که با هیچ قدرت نظامی نمی‌تواند ملت ایران را به زانو درآورد و تاکنون نیز تمام نقشه‌های دشمنان نقش برآب شده است.

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، یادآور شد: تهدیدات آمریکا مبنی بر روی میز بودن گزینه نظامی، نوعی بلوف سیاسی است که همواره بی‌نتیجه باقی مانده است.

رئیس مجمع نمایندگان استان خراسان جنوبی مجلس شورای اسلامی،‌ گفت: به طور حتم مقامات مسئول کشورمان با عزم راسخ و تکیه بر آیات نورانی قرآن کریم در مقابل همه تهدیدها خود را تجهیز کرده و با هدایت مقام معظم رهبری و پشتوانه جامعه اسلامی، آمریکایی‌ها و دشمنان اسلام را از یاوه‌گویی ناامید خواهند کرد./


:: بازدید از این مطلب : 220
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : سيد
چهار شنبه 23 بهمن 1392

به گزارش آوای سربیشه مراد هاشم‌زهی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار نهبندان خبر در مورد حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: به‌طور قطع ما شاهد این خواهیم بود که حضور مردم نسبت به سال گذشته با شکوه‌تر خواهد بود.
 
وی افزود: با توجه به این‌که ایران می‌خواهد حسن نیت خود را نشان بدهد و استکبار و آمریکا در این امر کار‌شکنی می‌کنند و حرف از گزینه‌های روی میز می‌زنند و ملت ایران را تهدید می‌کنند ولی به‌طور قطع ملت ایران در 22 بهمن‌ماه جواب دندان‌شکنی به یاوه‌گویی‌های استکبار خواهند داد.
 
نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی در مورد ضرورت حضور در راهپیمایی 22 بهمن اذعان داشت: با توجه به توطئه‌ها و روش‌های گوناگونی که دشمن در تلاش است تا به این ملت ضربه بزند باید ملت هوشیار و بیدار باشد و با حضور در صحنه‌ها وحدت خود را به همگان نشان بدهند.
 
هاشم‌زهی مهم‌ترین ویژگی مردم ایران را وحدت و توجه به آیات نورانی قرآن و توجه به سیره پیامبر اسلام (ص) و ائمه اطهار (ع) عنوان کرد و گفت: یکی دیگر از ویژگی‌های ملت ایران حرکت و گوش به فرمان ولایت فقیه بودن است.
 
وی در مورد مهم‌ترین وظیفه افراد در مورد دستاوردهای نظام خاطرنشان کرد: باید همگان توجه داشته باشیم که دستاوردهای نظام و خون شهدا را پاس بداریم و همه تلاش کنیم تا کشور به بالاترین قله‌های عظمت و افتخار دست پیدا کند.


:: بازدید از این مطلب : 206
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : سيد
چهار شنبه 23 بهمن 1392

به گزارش آوای سربیشه، حجت الاسلام معصومی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی در پیامی ضمن با تسلیت به خانواده این شهید گفت: پدر بزرگوار شهید عید محمد هاشم زهی مردی نیکوخصال بود که در سن 91 سالگی چشم از جهان فرو بست تا در پیشگاه حضرت دوست، مقامی شامخ و جایگاهی رفیع یابد.
آقای لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی نیز درگذشت این پدر شهید را به دکتر مراد هاشم زهی فرزند آن مرحوم و نماینده فعلی مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی تسلیت گفت.
شهید عید محمد هاشم زهی در سوم تیر ماه سال 67 در شهرستان دشت آزادگان شهر بستان جزیره مجنون به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

 
 


:: بازدید از این مطلب : 278
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : سيد
چهار شنبه 23 بهمن 1392


:: بازدید از این مطلب : 229
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : سيد
چهار شنبه 23 بهمن 1392

در ساعت 7صبح مورخه 21/12/92 همزمان با برگزاري درس اخلاق ،مراسم ترحيم ابوي دكتر هاشمزهي، بزرگ خاندان هاشمزهي ابوالشهيد حاج محمدبرات هاشمزهي با حضور امام جمعه ،فرماندار ،فرماندهان نظامي و انتظامي و ساير مديران ومسئولين شهرستان در دفتر امام جمعه محترم برگزار گرديد در اين مراسم ضمن قرائت و نثار فاتحه به روح مطهر شهيد عيد محمد هاشمزهي(برادر) و حاج محمدبرات هاشمزهي(ابوي) نماينده محترم ،دكتر هاشمزهي در بياناتي مبسوط  ضمن تبريك ايام الله دهه فجر به تشريح مسائل حوزه انتخابيه پرداخته و مراتب سپاس و قدر داني خويش و برادرانش را از مردم حوزه انتخابيه بوي‍ژه شهرستان سربيشه وكليه مسئولين وكساني كه  در مراسم تشييع ،تدفين،وترحيم مرحوي ابوي شان ،حضوري،تلفني، پيام تسليت و...ابراز همدردي نمودند را اعلام نمود.


:: بازدید از این مطلب : 458
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : سيد
شنبه 19 بهمن 1392

به گزارش خبرنگار آوای سربیشه در این پیام آمده است:

کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذو الجلال و الاکرام ضایعه درگذشت پدر مهربان و مومنتان را از صمیم قلب تسلیت عرض می کنم.

خداوند متعال روح پاکش را با مولایش علی (ع) وشهید گرانقدرتان محشور نماید خداوند شما را اجر صابرین دهد که حضرتش فرمود:و بشر الصابرین الذین اذا اصابتهم مصیبه قالو انا لله و انا الیه راجعون.

عرض تسلیت حقیر  را به نمایندگی از مردم  شهرستان سربیشه بپذیرید.


:: بازدید از این مطلب : 261
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : سيد
شنبه 19 بهمن 1392
در پی درگذشت پدر دکتر هاشمزهی :
رئیس مجلس شورای اسلامی درگذشت پدر دکترمراد هاشم‌زهی، نماینده مردم نهبندان و سربیشه را تسلیت گفت.

                                      

 

 دکتر علی لاریجانی در نشست علنی مجلس شورای اسلامی ضمن تسلیت در پی درگذشت پدر دکترهاشم‌زهی‌ گفت: از طرف خود و نمایندگان برای آن مرحوم علو درجات خواستاریم و به ایشان و خانواده محترمشان تسلیت عرض می‌کنیم. 
 

 

:: بازدید از این مطلب : 423
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : سيد
پنج شنبه 3 بهمن 1392

رئيس مجمع نمايندگان استان روزپنجشنبه 26/10/92 از مديريت آموزش وپرورش سربيشه بازديد ودر فضايي صميمي با مدير و پرسنل آموزش و پرورش ديدار نمود. دراين جلسه كه در دفترمديريت برگزار گرديد مدير آموزش و پرورش سربيشه ضمن خوش آمد گويي و خيرمقدم وابراز خرسندي از حضور دكترهاشمزهي  ، گزارشي مبسوط از عملكرد وبرنامه ها ي مديريت ارائه نمود


:: بازدید از این مطلب : 307
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : سيد
چهار شنبه 2 بهمن 1392

به گزارش خاورستان: دكترمراد هاشم‌زهی افزود: با وجود آنکه در برنامه پنجم توسعه بندهایی مبنی بر ضرورت استاندارد بودن محصولات کشاورزی و میزان استفاده از کودهای شیمیایی در آنها وجود دارد اما باز هم در برخی موارد نادیده گرفتن قانون به چشم می‌خورد.

نماینده مردم نهبندان وسربیشه در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: البته اقداماتی از سوی وزارت جهاد کشاورزی و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای سالم سازی محصولات کشاورزی و غذایی انجام شده اما فعالیتی پراکنده بوده و نمی‌توان از آن به عنوان کار جامع و علمی یاد کرد.

این نماینده مردم در مجلس نهم، با تاکید بر ضرورت شناسنامه‌دار کردن محصولات کشاورزی، تصریح کرد: باید محصولات کشاورزی شناسنامه‌دار بوده تا از این طریق مهر تاییدی بر سلامت کامل آنها زده شود.

وی در تشریح شناسنامه‌کردن محصولات کشاورزی، یادآور شد: بدون‌شک هر محصولی مانند میوه و سبزیجات باید دارای شناسنامه باشد به گونه‌ای که هویت این محصولات از لحاظ چگونگی به دست آمدن تا نحوه دسترسی آن به مصرف کننده بر این محصولات درج شود، در این صورت علاوه بر افزایش نظارت بر تولید چنین محصولاتی، خطر آلودگی آن‌ها نیز کاهش می‌یابد.

هاشم‌زهی تاکید کرد: با وجود آنکه شناسنامه‌دار کردن محصولات کشاورزی در برنامه پنجم توسعه نیز ذکر شده است اما هیچ اقدام عملی برای انجام این مهم از سوی مسئولان مربوطه از جمله جهاد کشاورزی صورت نپذیرفته است.

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس نهم،‌ یادآور شد: متاسفانه اقدام عملی که نشان دهد محصولات کشاورزی از نظر سموم بی‌خطر باشد یا با استانداردهای جهانی مطابقت داشته باشد انجام نشده است.

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، با یادآوری آنکه قانون‌گذار تکلیف کرده که محصولات کشاورزی باید مورد آزمایش دقیق قرار گیرند، تصریح کرد: لازم است مهر تاییدی بر سلامت کامل محصولات کشاورزی روی آنها درج و اطمینان مردم برای استفاده از این محصولات نیز جلب شود اما متاسفانه این اقدام انجام نشده و همچنان بلاتکلیف باقی مانده است.


:: بازدید از این مطلب : 221
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم شریف شهرستانهای سربیشه و نهبندان در مجلس شورای اسلامی-تلفن تماس09158638574
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دفترارتباطات مردمي نماينده مردم شريف سربيشه ونهبندان در مجلس و آدرس daftarenamayanda.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.